Veelgestelde Vragen

Wij streven ernaar je zo volledig mogelijk te informeren over onze dienstverlening en producten. Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan direct je vraag via het contactformulier. Je ontvangt zo spoedig mogelijk het antwoord op je vraag.

Productinformatie

Informatie over producten kun je vooral vinden op de pagina van het betreffende product. Als je op de pagina van een product naar onder scrolt vind je de uitgebreide productinformatie. Extra informatie zoals specificaties, beoordelingen, verzend beperkingen en documenten kun je nog vinden door te klikken op de kopjes. Daarnaast geven onze blogs extra informatie over allerlei onderwerpen waar de producten betrekking op hebben. Er is een zoekfunctie op de blogpagina waarmee je gemakkelijk blogs over het onderwerp dat je zoekt kunt vinden. Kom je er na het lezen van onze productteksten en blogs nog niet uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

In iedere productomschrijving lees je uitgebreid hoe een product werkt. Heb je na het lezen nog vragen? Stel ze dan aan onze Klantenservice.

Bestellingen

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling.

Voor het betalen van je bestelling kun je kiezen uit meerdere betaalmethodes. Op onze informatiepagina Bestellen & Betalen vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,-. Bij een bestelling onder bepaalde bedragen worden er ook verzendkosten gerekend. Dit bestelbedrag verschilt per land. Een overzicht van de verzendkosten vind je op de pagina Levertijd & Verzendkosten.

Een product kan 3 verschillende statussen hebben. Het hangt van de status af of een product op voorraad is en wat je kunt doen.

  • Direct leverbaar: product is te bestellen en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
  • 1 week levertijd: product is te bestellen, maar de levering duurt even.
  • Langer geen voorraad: product is op dat moment niet te bestellen. Je kunt je mailadres achterlaten om op de hoogte gehouden te worden over de levering van het product of contact met ons opnemen over een vervangend product. Je kunt ook een melding krijgen dat er nog slechts een bepaald aantal producten op voorraad is (bij uitverkopen).

Je kunt een bestelling alleen aanpassen als je nog niet betaald hebt. Wanneer de bestelling betaald is wordt deze direct automatisch doorgezonden naar ons magazijn en verpakt. De bestelling is dan niet meer aan te passen.

Als de bestelling nog niet betaald is, kun je de order annuleren. Je kunt hierover Contact zoeken met de Klantenservice. Een betaalde bestelling is echter al doorgezet naar ons magazijn en kan daardoor niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling wel weigeren aan de deur of Contact zoeken met de Klantenservice voor een kosteloos retour etiket.

Is je bestelling niet aangekomen of niet compleet? Mail, chat, bel of app even met de Klantenservice en we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Betalingen

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling. Bij een directe betaling (bijvoorbeeld iDeal of Bancontact) krijg je gelijk een bevestigingsmail binnen. Bij een zelfstandige betaling (bijvoorbeeld bankoverschrijving of cash opsturen) krijg je de bevestigingsmail pas binnen als we het bedrag van de bestelling ontvangen hebben. Via de e-mail word je vervolgens op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Lukt het niet om je bestelling te betalen? Maak dan gebruik van een andere betaalmethode. Met onderstaande bankgegevens kun je altijd door middel van een (zelfstandige) bankoverschrijving je bestelling betalen.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)

Nee, je kunt je bestelling niet betalen met Creditcard of Paypal. Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie. Daarnaast heeft de online winkel te maken met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar wel vaak een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet. Doordat wij geen creditcard gebruiken, maken wij veel minder kosten en zijn wij de goedkoopste online webshop in Europa!

De bankgegevens op onze website en in onze e-mail zijn juist. Als je vanuit een ander land dan Nederland een bankoverschrijving doet, zorg er dan voor dat je een Europese of internationale bankoverschrijving kiest. Als je een internationale bankoverschrijving doet kun je onderstaande gegevens gebruiken:

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)

Je doet de betaling aan D.H.S. Services onder vermelding van het bestelnummer. De betaling is volledig discreet en er worden geen namen van producten genoemd.

Verzendingen

Bij lage orderbedragen moeten we helaas verzendkosten in rekening brengen zodat onze diensten rendabel blijven. Om ervoor te zorgen dat de prijzen van onze producten zo laag mogelijk blijven, verstoppen we de verzendkosten niet in onze prijzen. De verzendkosten verschillen per land. Bij bestellingen boven een bepaald bedrag vervallen de verzendkosten en word je bestelling gratis verzonden. Ook de bedragen voor gratis verzending verschillen per land.

Nadat je een bestelling hebt gedaan ontvang je via de e-mail een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Als je de Track & Trace code niet op je e-mail ontvangen hebt, kun je de code altijd even opvragen bij onze Klantenservice.

Nee, er staan geen logo’s of afbeeldingen op de verpakking. We versturen de artikelen alleen in blanco enveloppen en pakketjes.

Wij versturen alleen orders binnen Europa. Onderstaand een gedetailleerde lijst met landen. Daarbij hebben specifieke producten extra verzendbeperkingen, omdat sommige producten niet legaal zijn in het land van bestemming. Deze verzendbeperkingen worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de verzendbeperkingen voor producten gecontroleerd in de winkelwagen bij het opgeven van de bestemming van je bestelling.

Wij versturen orders alleen naar de volgende lijst met landen in Europa:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Leveringen

Als je product beschadigd wordt afgeleverd kun je hiervoor via de e-mail contact opnemen met onze Klantenservice. Stuur de foto’s van het beschadigde product en het bestelnummer even door, zodat wij je een retourlabel en formulier kunnen toesturen waarmee je het product kunt terugsturen.

Wanneer je op het moment van leveren niet thuis bent zal de bezorger je bestelling altijd proberen af te leveren bij de buren of je bestelling meenemen naar een afhaalpunt. Je dient te allen tijde een briefje in de brievenbus te ontvangen waarop staat waar de bestelling is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn neem dan Contact met ons op.

Alleen als je niet thuis bent en alle buren ook niet, zal de bezorger de bestelling afleveren bij een afhaalpunt in de buurt.

In de tracking link die je via de e-mail krijgt toegestuurd kun je zien of je bestelling in een pakketje of envelop wordt geleverd. Heb je een LX tracking? Dan betreft het een brievenbuspakket.

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen omdat wij enkel een kantoorpand hebben. Al onze producten worden vanuit een extern magazijn verzonden.

Garantie, Reparatie & Retouren

Op hygiëne producten zit garantie, maar je mag het product niet terugsturen als het gebruikt is en correct werkt. Hygiëne producten zijn onder andere vaporizers, waterpijpen, bongs en wietpijpjes. Gaat je gebruikte hygiënische product snel stuk? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij zoeken dan gezamenlijk naar een oplossing.

In het geval dat jouw huismerk wietzaadjes niet ontkiemen kun je gebruik maken van de ontkiemgarantie.

Let op: de ontkiemgarantie geldt alleen voor huismerk wietzaden die binnen 30 dagen na ontvangst niet ontkiemd zijn.

Gebruik maken van de ontkiemgarantie kan door ons een e-mail te sturen met daarin de volgende informatie:

  1. Het ordernummer van de bestelde huismerk zaden.
  2. De manier waarop je ontkiemt hebt.
  3. Foto's van alle niet ontkiemde zaden.

Alle niet ontkiemde huismerk zaden worden vervangen door één andere soort zaden uit ons huismerk assortiment naar keuze.

Sommige artikelen kunnen geruild worden. Als je een artikel wil ruilen kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zullen dan bepalen of het mogelijk is om bestelde artikelen te ruilen.

Indien je ons Contact kunnen wij je voorzien van een retourlabel. Vervolgens kun je het product gratis terugsturen.

Mail of app de Klantenservice met de foto’s en het ordernummer van het artikel dat stuk of beschadigd is. Onze klantenservice kan je dan gelijk van dienst zijn.

Je kunt het proberen, maar houd er rekening mee dat je garantie vervalt.

Contact, Over ons & Wetgeving

Al onze producten zijn volledig legaal en tevens getest. Wanneer een product niet voldoet aan de strenge eisen wordt deze direct uit het assortiment gehaald. We houden de wetgeving nauwlettend in de gaten en zullen te allen tijde alleen legale producten verkopen.

Wij verkopen alleen producten waarbij de minimale vereiste leeftijd 18 jaar is. Het is dus niet mogelijk om producten te bestellen als je 17 jaar of jonger bent. Je kunt dit omzeilen, maar je bent strafbaar als je minderjarig bent en tijdens het bestellen toch aangeeft 18 jaar te zijn.

Ja, wij zijn bereikbaar op Whatsapp voor al je vragen. Op onze Contact vind je een directe link naar onze Whatsapp.

Wij zijn te volgen op social media. Wil je op de hoogte blijven van aanbiedingen en leuke acties? Houd dan vooral onze Facebookpagina in de gaten.

Nee, wij hebben enkel een online webshop.